Bestellen

 

Bij productinformatie in onze webshop onder het kopje DETAILS kun je belangrijke informatie vinden over de afmeting van het product en verdere specificaties.


Is jouw droomproduct uitverkocht en wil je weten wanneer en of deze nog terug op voorraad komt? 
Wanneer een product uitverkocht is komt deze niet meer terug in de webshop. Het product is ‘echt’ uitverkocht, helaas. Wij produceren zelf onze collecties. Een kleine oplage daarvan verkopen wij in onze webshop, dus dit is de reden waarom een product snel uitverkocht is. 
Tip: als een product uitverkocht is: neem een kijkje in onze storelocator of er een verkooppunt bij jou in de buurt is. Wellicht heeft één van deze winkels jouw droomproduct nog op voorraad. 

Nee, producten zijn helaas niet te reserveren. Door grote belangstelling voor onze tassen en accessoires kan een model/kleur razendsnel uitverkocht zijn. Houd onze website, social media en nieuwsbrief dus goed in de gaten en mis nooit meer ‘iets’!
Tip: schrijf je hier direct in voor onze nieuwsbrief!

Het bestelproces is heel simpel! Kies jouw favoriete product, klik vervolgens op ‘add cart'. 
Het product wordt nu in je winkelwagentje geplaatst. Is je winkelwagentje helemaal naar wens? Dan kun je nu klikken op ‘Check out’. Volg alle stappen om je bestelling af te ronden. Nadat je bestelling is betaald ontvang je een bevestigingsmail. Je bestelling wordt binnen maximaal drie werkdagen verzonden, maar… altijd zo snel als mogelijk!

Dit kan natuurlijk gebeuren. Stuur zo spoedig mogelijk na het plaatsen van jouw bestelling een email naar info@hi-di-hi.nl. Wij zullen ons uiterste best doen het nog aan te passen. Indien jouw bestelling echter al is verwerkt, dan kunnen wij daar helaas niks meer aan wijzigen.

Heb je een bestelling geplaatst maar wil je deze toch annuleren?
Wat jammer, neem zo spoedig mogelijk contact op via email order@hi-di-hi.nl. 

Verzenden

 

Wij doen ons uiterste best om je Hi-di-hi bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis af te leveren. Na ontvangst van je betaling wordt de bestelling binnen maximaal drie werkdagen verzonden. Wij proberen altijd op dezelfde dag dat wij de betaling hebben ontvangen je order te versturen!


Wij versturen onze producten naar de volgende landen: Nederland, Belgie, Oostenrijk, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Kroatie,Tsjechië, Denemarken, Engeland, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Hongarije, Ijsland, Italie, Letland, Liechtensteim, Litouwen, Luxenburg, Monaco, Noorwegen, Polen, Portugal, Ierland, Romenie, Servie, Slowakije, Slowenie, Spanje, Zweden en Zwitersland.
De verzendkosten worden zichtbaar wanneer je het desbetreffende land selecteert. De standaard verzendkosten zijn € 5,00 voor Nederland en € 6,- voor België.
Bestellingen boven € 75,00 worden, binnen BENELUX, gratis verzonden.

Ja dat kan. Tijdens je bestelling kun je er voor kiezen om je bestelling gratis op te halen in onze winkel in Maassluis. Klik op collect order in Maassluis. De bestelling word hier vast gehouden en deze kunt u ophalen tijdens onze openingstijden * zie openingstijden. Wanneer je je bestelling komt ophalen kun je meteen nog even shoppen in onze outlet! Hier vind je leuke koopjes * zie kopje outlet.

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Geen mail ontvangen? Kijk allereerst in je spambox. Mocht je de bevestiging daar niet terugvinden, dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens.
Neem dan contact op met onze klantenservice via info@hi-di-hi.nl.

Je ontvangt van ons een orderbevestiging. Wil je na ontvangst van je orderbevestiging nog iets veranderen of wil je je order annuleren neem dan contact op met onze klantenservice via info@hi-di-hi.nl. Wij zullen dan ons uiterste best doen om het nog aan te passen. Is jouw bestelling al verwerkt en verzonden, dan kunnen wij helaas niets meer wijzigen.

Retourneren

 


Ons streven is dat je tevreden bent met alles wat je shopt bij Hi-di-hi.
Mocht een product helaas niet aaWat jammer dat je niet tevreden bent met jouw Hi-di-hi product.
Volg de onderstaande stappen om je product retour te sturen.

Stap 1: Aanmelden
Retour
Bent u niet tevreden met het geleverde product?
Dan kun je het product binnen 7 dagen, gefrankeerd, retourneren. 
Hoe werkt?
Stuur een email naar order@hi-di-hi.nl, vermeld je ordernummer en de reden van retour.

 - Als het product gebruikers sporen heeft kunnen wij deze niet terug nemen.
- De kosten van retourzending zijn voor eigen rekening.

Stap 2: Retourneren
Vul het aanwezige retourformulier in met de gevraagde gegevens.
Stuur uw product, gefrankeerd, inclusief retourformulier naar:
Hi-di-hi
Ankerstraat 16
3144 EA  MAASSLUIS

Retourformulier kwijt? Klik hier om een nieuwe te downloaden. Download en print deze en doe dit in je retourpakket.

Download here the Retourform

Wij adviseren je altijd om een zending met Track en Trace retour te versturen.*
*Zonder bewijs van verzending met tracking code worden zoekgeraakte zendingen niet terug betaald. Versturen van brievenbus post is altijd op eigen risico!


Volg de onderstaande stappen om je ruiling te doen.
Stap 1:Aanmelden
Wil je jouw product ruilen? Dat is geen probleem! Ruilen kan binnen 7 dagen. Stuur ons een email via order@hi-di-hi.nl. Vermeld daarin je naam, ordernummer en het product dat je wilt ruilen.
Stap 2 :Retourneren
Vul het aanwezige retourformulier in met de gevraagde gegevens.
Stuur uw product, gefrankeerd, inclusief retourformulier naar:
Hi-di-hi
Ankerstraat 16
3144 EA  MAASSLUIS

Retourformulier kwijt? Klik hier om een nieuwe te downloaden. Heb je een retourlabel nodig? Open dan het retourlabel hier, download en print deze en doe dit in je retourpakket.

Download here the Retourform

Wij adviseren je altijd om een zending met Track en Trace retour te versturen.*
*Zonder bewijs van verzending met tracking code worden zoekgeraakte zendingen niet terug betaald. Versturen van brievenbus post is altijd op eigen risico!
- De kosten van de ruil zending zijn voor eigen rekening.


Ons streven is dat je tevreden bent met alles wat je shopt bij Hi-di-hi.
Mocht een product helaas niet aaWat jammer dat je niet tevreden bent met jouw Hi-di-hi product.
Volg de onderstaande stappen om je product retour te sturen.

Stap 1: Aanmelden
Retour
Bent u niet tevreden met het geleverde product?
Dan kun je het product binnen 7 dagen, gefrankeerd, retourneren. 
Hoe werkt?
Stuur een email naar order@hi-di-hi.nl, vermeld je ordernummer en de reden van retour.

 - Als het product gebruikers sporen heeft kunnen wij deze niet terug nemen.
- De kosten van retourzending zijn voor eigen rekening.

Stap 2: Retourneren
Vul het aanwezige retourformulier in met de gevraagde gegevens.
Stuur uw product, gefrankeerd, inclusief retourformulier naar:
Hi-di-hi
Ankerstraat 16
3144 EA  MAASSLUIS

Retourformulier kwijt? Klik hier om een nieuwe te downloaden. Download en print deze en doe dit in je retourpakket.

Download here the Retourform

Wij adviseren je altijd om een zending met Track en Trace retour te versturen.*
*Zonder bewijs van verzending met tracking code worden zoekgeraakte zendingen niet terug betaald. Versturen van brievenbus post is altijd op eigen risico!


Na ontvangst van de retour wordt deze binnen 5 werkdagen verwerkt. Het bedrag ontvang je binnen deze dagen terug gestort op je rekening of PayPal account.

Heeft u het betaalde bedrag niet binnen de aangegeven periode retour ontvangen op uw rekening?
Neem dan contact met ons op via order@hi-di-hi.nl


Wij adviseren je jouw bestelling direct na ontvangst te controleren. Het is natuurlijk altijd vervelend als je een product met schade/vlek hebt ontvangen. Dat is vanzelfsprekend niet de bedoeling. 
Graag willen wij je vragen het volgende naar order@hi-di-hi.nl te sturen:
– Een beschrijving van de schade;
– Minimaal twee foto’s die de beschadiging duidelijk aantonen;
– Eén foto van het volledige artikel;
De schademelding dient te gebeuren op de dag van ontvangst.
Na ontvangst van jouw bericht zullen wij je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en een passende oplossing bieden.
> Is je bestelling Incompleet? / Is je bestelde product incompleet?
Ontbreekt er een product in jouw zending? Neem dan contact op met onze klantenservice via order@hi-di-hi.nl. 

Betaalwijzen bij Hi-di-hi


• Betalen met iDEAL
• Betalen met PayPal
• Betalen via Bank

Begunstigde: Hi-di-hi
IBAN: NL16 INGB 0004914237
BIC: INGBNL2A
Bank: ING BANK
Vergeet je webordernummer niet te vermelden bij de betaling. Doe je dit niet? Dan wordt je bestelling minder snel verzonden.

Gift Card


Wanneer je een product retourneert dat is betaald met een Hi-di-hi Giftcard, ontvang je een nieuwe Giftcard retour per e-mail. Het is niet mogelijk de Giftcard in te ruilen voor geld. 

Garantie

 

Hier kunnen we de klanten ook doorverwijzen naar de Algemene Voorwaarden. Dan is dat ten aller tijde hetzelfde.

Op alle Hi-di-hi producten, gekocht via www.hi-di-hi.nl, heb je 6 maanden garantie. De garantieperiode start op de datum waarop het product is aangeschaft. Alleen een kopie van de orderbevestiging, of van de afschrijving van je betaling wordt geaccepteerd als geldig garantiebewijs. 
Let op: zonder geldig garantiebewijs kunnen wij je helaas niet verder helpen.
Je kunt geen aanspraak maken op de garantie bij:

* Beschadiging door opzet of nalatigheid
* Uitzonderlijke slijtage
* Beschadiging door het niet opvolgen van de wasvoorschriften
* Extreme gebruikers sporen
* Overbelasting

Hi-di-hi Headquarters / Hi-di-hi Outlet Maassluis

 

Kom eens langs in onze Hi-di-hi Shop! Hier vind je de nieuwste collecties én een leuke outlet. Shoppen voor leuke prijsjes! 


Maandag - 9:00 - 16:00
Dinsdag - 9:00 - 16:00
Woensdag - 9:00 - 16:00
Donderdag - 9:00 - 16:00
Vrijdag - 9:00 - 16:00
Zaterdag en zondag - Gesloten, maar hou Facebook in de gaten voor onze weekend evenementen!


Hi-di-hi Shop

Ankerstraat 16

3144 EA Maassluis

T: 0031 (0) 10 4701 206

M: 0031 (0) 6222 32 332

E: info@hi-di-hi.nl

W: www.hi-di-hi.nl

 
VAT no: NL181680129B04

KVK number: 55800432