FAQ

Bestellen

Waar vind ik informatie over het product?

Bij productinformatie in onze webshop, onder de knop DETAILS, vindt u de informatie over de maat van het product en verdere specificaties.

Komen uitverkochte producten terug in de webshop?

Is je droomtas uitverkocht en wil je weten of het terug op voorraad komt?

Wanneer een product is verkocht, komt het niet meer terug in de webshop. Het product is helaas echt uitverkocht. Wij produceren onze eigen collecties op basis van de winkelorders. We verkopen slechts een beperkte hoeveelheid in onze webshop, daarom is een product snel uitverkocht.

Is het mogelijk om een product te reserveren?

Nee, producten zijn helaas niet te reserveren. Door grote belangstelling voor onze tassen en accessoires kunnen modellen/kleuren snel uitverkocht raken. Dus blijf onze website en social media in de gaten houden om er nooit een te missen!

FacebookInstagram

Hoe plaats ik een bestelling?

Het bestelproces is simpel! Kies je favoriete artikel en klik vervolgens op 'Toevoegen aan winkelwagen'.
Het product is nu in je winkelwagen geplaatst. Is je wagen naar wens ingevuld? Klik dan op 'Afrekenen'. Volg de stappen om je bestelling af te ronden. Zodra je bestelling is betaald, ontvang je een bevestigingsmail. De bestelling wordt binnen maximaal drie werkdagen verzonden, maar ... altijd zo snel mogelijk!

Ik heb per ongeluk het verkeerde adres ingevuld, wat moet ik doen?

Kan gebeuren. Stuur zo snel mogelijk na het plaatsen van je bestelling een e-mail naar order@hi-di-hi.nl. We zullen ons uiterste best doen om het aan te passen. Als je bestelling echter al is verwerkt, kunnen we deze niet meer wijzigen. Houd daarom de track & trace code van je bestelling goed in de gaten. Vaak kun je via DHL nog aangeven dat je het pakket op een servicepunt wilt ophalen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je een bestelling geplaatst maar wil je deze toch annuleren?
Wat jammer, stuur zo snel mogelijk een mail naar order@hi-di-hi.nl.

Verzenden

De artikelen worden verpakt in een 100% gerecyclede polypropyleen zak en FSC tissuepapier, met een paklijst en retourformulier op de bodem van de doos. Daarna wordt het verzonden met DHL (voor bestellingen in Europa) of PostNL (voor bestellingen in het VK of de VS).

Houd er rekening mee dat veel koeriers te maken hebben met personeelstekorten (in 2022), waardoor verzendingen naar landen buiten Europa vertraging kunnen oplopen.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

We doen ons best om je EEEZI bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Na ontvangst van betaling wordt de bestelling binnen maximaal drie dagen verzonden. Wij proberen je bestelling altijd op dezelfde dag te verzenden als wij de betaling hebben ontvangen! Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail een trackingcode om de bestelling mee te volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden onze producten naar de volgende landen: Nederland, België, Oostenrijk, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Engeland, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Hongarije, IJsland, Italië, Letland, Liechtensteim, Litouwen, Luxemburg, Monaco, Noorwegen, Polen, Portugal, Ierland, Roemenië, Servië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden en Zwitserland.

De bezorgkosten zijn zichtbaar wanneer je het betreffende land selecteert.
Bestellingen boven de € 75,00 binnen de BENELUX worden gratis verzonden.

Kan ik mijn bestelling ophalen zonder verzendkosten?

Ja, dat kan! Tijdens je bestelling kun je ervoor kiezen om je bestelling gratis op te halen bij ons kantoor in Waddinxveen. Klik op 'Bestelling ophalen in Waddinxveen'. De bestelling wordt hier vastgehouden, zodat je deze tijdens kantooruren kunt ophalen*.

*Omdat wij een klein team zijn met flexibele uren, verzoeken wij je om ons een e-mail te sturen wanneer je de bestelling wilt ophalen. Je kunt ook een bericht toevoegen in de bestelgegevens. Wij zorgen ervoor dat we op kantoor zijn wanneer je de bestelling ophaalt.

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een bevestiging. Geen mail? Kijk eerst eens in je spamfolder. Staat je bevestiging er niet bij, dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens.
Neem dan contact op met onze klantenservice order@hi-di-hi.nl.

Ik heb per ongeluk het verkeerde adres ingevuld, wat moet ik doen?

Kan gebeuren. Stuur zo snel mogelijk na het plaatsen van je bestelling een e-mail naar order@hi-di-hi.nl. We zullen ons uiterste best doen om het aan te passen. Als je bestelling echter al is verwerkt, kunnen we deze niet meer wijzigen. Houd daarom de track & trace code van je bestelling goed in de gaten. Vaak kun je via DHL nog aangeven dat je het pakket op een servicepunt wilt ophalen.

Kan ik mijn bestelling annuleren of aanpassen?

Natuurlijk kan dat. Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice order@hi-di-hi.nl. We zullen ons best doen om het aan te passen. Als je bestelling echter al is verwerkt en verzonden, kunnen we niets meer wijzigen.

Retourneren

Hoe kan ik een product retourneren als het niet naar wens is?

Wat jammer dat het product niet naar wens is. Meld dit binnen 14 dagen aan ons door een e-mail te sturen naar order@hi-di-hi.nl met daarin je ordernummer en reden van retour. Na je retourmelding moet je je aankoop binnen maximaal 14 dagen* naar ons terugsturen. Gebruik onderstaande retourpagina om extra kosten te voorkomen. Als je via een andere weg wilt retourneren, kunnen we niet verantwoordelijk worden gehouden voor een goede ontvangst en zullen we daarom geen verzendkosten retourneren.

Meld hier je retour aan

Na het registreren van de retourzending, zal DHL een downloadbaar verzendlabel verstrekken, evenals een QR-code die kan worden gebruikt om de bestelling eenvoudig terug te sturen bij een DHL-servicepunt.
Woon je buiten de EU en is er geen DHL Servicepunt in jouw land? Stuur dan een email naar order@hi-di-hi.nl
We zullen dan uiteraard de verzendkosten vergoeden.

Let op de volgende voorwaarden:
- De tas dient ongebruikt, schoon en compleet te zijn
- De tas dient verpakt te worden in de originele onbeschadigde verpakking
- Je retour is voorzien van een volledig ingevuld retourformulier (te vinden op de bodem van de doos, of download 'm hier)

Indien de laatste dag van de bedenktijd of retourperiode een weekend of feestdag is, geldt de eerstvolgende werkdag als laatste dag. Na ontvangst van je retour storten wij binnen 7 werkdagen het volledige aankoopbedrag + verzendkosten terug op je rekening.

Let op: Heb je een aantal tassen gekocht maar wil je niet alles retourneren? Dan zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Onze retourpagina mag hiervoor niet gebruikt worden. Stuur je retourzending naar:
Hi-di-hi BV
Zuidkade 230
2741JT Waddinxveen
Nederland

Wij raden aan om de retourzending te versturen met Track & Trace. Zonder bewijs van transport of trackingnummer worden verloren zendingen niet terugbetaald.

Omdat we een beperkte voorraad en grote vraag hebben, zijn we bereid om een ​​uitzondering te maken en je product terug te nemen na de 14 dagen bedenktijd*, maar we kunnen de verzendkosten niet meer vergoeden, en de voorwaarden zoals hierboven vermeld moeten zonder uitzondering worden nageleefd.

Mijn aankoop is defect of incompleet, wat moet ik doen?

Is je bestelling defect of incompleet bij aankomst?

We doen ons best om onze producten in de beste staat te leveren. Al onze tassen zijn handgemaakt. Daarom is het soms mogelijk dat er een fout is gemaakt, of dat een extra onderdeel/item is vergeten. Zoals je op onze website kunt lezen, blijft onze productie mensenwerk. Wij leiden onze medewerkers niet op tot robots! Wij hopen op uw begrip en werken graag mee aan een oplossing. Afhankelijk van het defect kunnen we:
- Gratis een vervangend artikel aanbieden (mits op voorraad)
- Gratis een alternatief artikel aanbieden (naar keuze)
- Korting geven
- Reparatie vergoeden
- Het volledige aankoopbedrag en verzendkosten terugbetalen

We streven er altijd naar om samen tot een goede oplossing te komen, omdat we willen dat iedereen blij is.

Uitzonderingen op ons retourbeleid:
- Artikelen gekocht met een cadeaukaart worden terugbetaald met een andere cadeaukaart. Zie het kopje 'Cadeakaarten' voor ons beleid op cadeaukaarten.
- Producten die zijn gekocht met het label 'Too Good To Go' kunnen om welke reden dan ook niet worden geretourneerd en hebben geen garantie. Wij gaan ervan uit dat de getoonde foto's en informatie je voldoende informatie hebben gegeven over het artikel.

Betalen

Wat zijn de betaal-opties?

We accepteren alleen onderstaande betalingen:
– iDEAL
– PayPal
- Kredietkaart
- Directe bankoverschrijving


Alle prijzen zoals vermeld op de website zijn inclusief BTW. De BTW wordt apart vermeld op de orderbevestiging en de factuur.

Bankgegevens van EEEZI

Begunstigde: Hi-di-hi BV
IBAN: NL05RABO0357349032
BIC: RABONL2U
Bank: RABO BANK

Vergeet niet het web-ordernummer te vermelden wanneer je de betaling uitvoert. Als je dit doet, wordt je bestelling sneller verzonden.

Cadeaukaart

Hoe werkt de cadeakaart?

Onze EEEZI Gift Card/cadeaukaart is een digitale kaart die via e-mail naar jou of de ontvanger wordt gestuurd. Vul het e-mailadres van de ontvanger in op de productpagina en er wordt een unieke code verstuurd wanneer de bestelling is voltooid. Deze code kun je gebruiken in het veld 'coupon' op de afrekenpagina.

Kan ik artikelen retourneren die met een cadeaukaart zijn betaald?

Wanneer je een product retourneert dat betaald is met een EEEZI Gift Card, ontvang je per e-mail een nieuwe EEEZI Gift Card terug. Het is niet mogelijk om de Gift Card in te wisselen voor geld.

Wat gebeurt er als ik niet het gehele saldo op mijn cadeaukaart in één keer gebruik?

Het resterende saldo blijft op de kaart staan ​​en kan worden gebruikt voor iedere volgende bestelling die je plaatst op www.eeezi.nl zolang het saldo strekt.
De kaart heeft geen vervaldatum.

Kan ik het saldo op mijn cadeaukaart ophogen?

Nee, het is niet mogelijk om het saldo op je cadeaukaart te verhogen. Je kunt echter zoveel nieuwe kaarten kopen als je wilt.

Kan ik mijn cadeaukaart voor meer dan één product gebruiken?

Ja natuurlijk! Je kunt de Gift Card op zoveel items gebruiken als je wilt, voor zover het saldo reikt. Als het totale aankoopbedrag hoger is dan het saldo op je Gift Card, dan kun je het verschil eenvoudig bijbetalen met iDEAL, PayPal, creditcard of bankoverschrijving.

Garantie

Heb ik garantie?

Op alle EEEZI producten gekocht via www.eeezi.nl heb je 12 maanden wettelijke garantie. De garantieperiode gaat in op de datum waarop het product is gekocht door de eerste gebruiker (de winkeleigenaar als het artikel in een fysieke winkel is gekocht, of de persoon die het artikel in onze webshop heeft gekocht).

Houd er rekening mee dat we zonder een geldig garantiebewijs niet kunnen helpen.

Hoe kan ik aanspraak maken op mijn garantie?

Stuur ons een e-mail (order@hi-di-hi.nl) of WhatsApp (06 29 60 04 67) waarin je je klacht vermeldt, met minimaal 3 foto's om het probleem aan te geven. Zo kunnen wij je klacht zo snel mogelijk inzien en oplossen. Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met je op en streven ernaar het probleem binnen 14 werkdagen naar jouw wens te hebben opgelost.

Afhankelijk van de klacht kunnen wij:
- Gratis een vervangend artikel aanbieden (mits op voorraad)
- Gratis een alternatief artikel aanbieden (naar keuze)
- Korting geven
- Reparatie vergoeden
- Het volledige aankoopbedrag en verzendkosten terugbetalen

Je dient natuurlijk niet voor niets een klacht in. Maar voor alle duidelijkheid: je kunt geen aanspraak maken op de garantie door:
- Schade door opzet of nalatigheid
- Uitzonderlijke slijtage
- Schade door het niet volgen van onze wasvoorschriften
- Sporen van extreem gebruik
- Overbelasten

Mochten wij er samen niet uitkomen, dan leggen wij de klacht voor aan de Europese Geschillencommissie. Maar goed, we streven er altijd naar om samen tot een goede oplossing te komen, want we willen dat iedereen blij is.

Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

nl_NLNL
X